3 Exercitii Pentru Mobilitatea Ochilor

Vederea și relaxarea ochilor

5 exerciţii simple pentru ochii obosiţi în faţa monitorului - Om Activ

Odata cu patrunderea din ce in ce mai puternica a calculatoarelor, diversitatea emisiunilor TV si a posturilor TV care se pot urmari pe televizor, ochii sint suprasolicitati. De aceea este bine ca atunci cind simtim intepaturi pe globii oculari sau ochi obositi, sa odihnim vederea si sa facem citeva exercitii pentru relaxarea muschilor.

vederea și relaxarea ochilor

Un prim exercitiu este acela in care ne asezam pe un scaun cu fata la perete, la un metru distanta de acesta. Ochii se inchid pentru circa 30 de secunde timp in care se relaxeaza toata fata. Coloana trebuie mentinuta dreapta.

vederea și relaxarea ochilor

Se deschid apoi ochii si se priveste pe perete dreapta, stinga de trei ori. Ochii se misca incet apoi se inchid iar pentru secunde.

vederea și relaxarea ochilor

Se repeta aceasta miscare de trei ori. Apoi, tot de trei ori se urmareste conturul peretelui de la dreapta la stinga si invers de trei ori. Se inchid iar ochii si se relaxeaza intreaga fata. Exercitii de Qi Gong pentru imbunatatirea vederii Primul exercitiu este din stind vederea și relaxarea ochilor un scaun, antreneaza muschii ocilor si mareste mobilitatea lor.

vederea și relaxarea ochilor

Coloana vertebrala dreapta iar fata relaxata. Se inchid ochii pentru citeva secunde apoi se deschid si se rotesc de 9 sau 24 ori globii ce este vigilența de la dreapta la stinga, incet privind la obiectele sau la peisajul din jur.

Acelasi numar de rotatii se vor face apoi in sens invers. Acelasi exercitiu se va face apoi cu ochii inchisi. Al doilea exercitiu de Qi Gong are rol de energizarea ochilor.

Cind simti ca ai ochii obositi se string pleopele puternic pina ochii incep sa lacrimeze. Se face acest exercitiu de noua ori.

Exercitii pentru sanatatea ochilor

Se relaxeaza pleopele si muschii ochilor intre stringeri timp de doua-trei secunde. La sfirsitul exercitiului se deschid larg ochii si se lasa lacrimile sa-i spele. Stind pe un scaun, coloana dreapta se duce o mina intinsa cu un deget ridicat in fata.

Se fixeaza privirea pe deget citeva seunde apoi se priveste pe linga deget in departare, la ozont pret de alte cteva secunde.

Se repeta de 9 sau 24 de ori. Execitiul antreneaza ochii pentru a trece privirea mai usor de la un vederea și relaxarea ochilor apropiat la ceva indepartat.

Fluxul colosal de informaţii necesită şi numeroase instrumente de transmitere a datelor. Concentrarea constantă a privirii asupra monitorului computerului, smartphone-ului, televizorului provoacă oboseală oculară. Aceasta se manifestă prin ochii roşii, senzaţia de uscăciune, privire ca prin ceaţă, dureri de cap şi pierderea inexplicabilă a puterii. Dacă doreşti să-ţi ameliorezi starea: 1Încearcă să reduci maximal timpul de interacţiune cu monitoarele şi să renunţi la obiceiul de a-ţi aţinti privirile asupra telefonului sau tabletei ori de câte ori ai o clipă de răgaz.

Aceeasi pozitie ca si la exercitiul anterior. Se fixeaza privirea pe deget apoi mina se apropie de virful nasului.

Un antrenament pentru ochii dumneavoastră

Privirea trebuie sa urmareasca degetul pina in momentul in care se va dubla vederea. Apoi se indeparteaza pina la distanta de unde a plecat. Se repeta de 9 ori. Stind cu privirea drept inainte, fara a misca capul, se fixeaza privirea pe un obiect aflat la citiva metri distanta. Aceasta va fi pozitia de centru a exercitiului.

Sănătatea ochilor: exerciţii de relaxare care-ţi protejează vederea

Apoi se muta privirea, pe rind, la stinga, in centru, in sus, in centru, la dreapta, in centru, in jos, in centru. Se repeta acest ciclu de 9 sau 24 ori intr-un sens apoi in celalalt. Exercitiul ajuta la antrenarea ochilor pentru schimbarea rapida a directiei de privit. Aceste seturi de exercitii se pot face zilnic timp de minute.

Se incep cu un numar mai mic de reptitii, pot fi si seturi de cite trei. Apoi se mareste numarul lor cu multiplu de trei.

vederea și relaxarea ochilor

Stind pe un scaun, cu coatele sprijinite de masa si cu podul palmelor se acopera ochii inchisi. Se sta in aceasta pozitie timp de minute pe zi.

5 exerciţii simple pentru ochii obosiţi în faţa monitorului - Om Activ

In acest timp se relaxeaza muschii fetei si ai ochilor. Aceasta pozitie este utilizata si de cei care practica Reiki fiind una dintre pozitiile de baza a practicii de acest gen.

  1. Reglarea vederii
  2. Vederea și relaxarea ochilor

Ea ajuta la relaxarea ochilor si la eliminarea oboselii acumulate. Cuvinte cheie: Citeste si Preluarea acestui articol se poate face, potrivit reglementarilor in vigoare, doar în limita vederea și relaxarea ochilor maximum de caractere, urmate obligatoriu de un link directionat catre acest articol!

vederea și relaxarea ochilor

Orice incalcare a acestor prevederi va fi supusa procedurilor pentru intrarea in legalitate si recuperarea daunelor. Ultima ora.

  • Cu ajutorul câtorva simple exerciții de vedere vă puteți relaxa ochii și vă puteți revigora vederea Stilul de viață modern este foarte solicitant pentru ochii noștri.
  • Dureri de cap vederea proastă
  • Punctele forte ale ochelarilor sunt ușurința în a-i folosi, lipsa de riscuri și prețul scăzut, iar minusurile ar fi faptul că sunt foarte vizibili și că vedera periferică nu este îmbunătățită.
  • Ce este bine pentru vedere
  • Cel mai simplu exercitiu pentru ochi odihniti si limpezi Cel mai simplu exercițiu pentru ochi sănătoși Un antrenament pentru ochii dumneavoastră Un antrenament pentru ochii dumneavoastră 3 Exercitii Pentru Mobilitatea Ochilor PDF Manualul " Fara Ochelari " Pop Radu - kingpinshop.
  • Exerciții care vor ajuta la restabilirea vederii
  • Un antrenament pentru ochii dumneavoastră
  • Miopie relaxare ochi Ochii înroșiți și mâncărimi Ce cauzează oboseala ochilor?